MOTOCROSSMARTINCEK

Co nám ukázal Motokros národou

06.11.2009 18:46

MXoN tým FrancieMinulý měsíc na Red Bull FIM Motocross of Nations se mnohým, kteří si mysleli, že budou Američané dominovat na obtížné a technické trati, otevřely oči.

Tým USA si sice odvezl trofej, ale ...

Mistr světa MX1 Antonio Cairoli a Mistr světa MX2 Marvin Musquin byli hvězdami tohoto víkendu a ukázali, že úroveň vedoucích jezdců GP je vysoká. Získali jsme několik komentářů od GP jezdců a lidí kolem motokrosu. Tady je co si o celé věci myslí.

Otázka: Byli jste překvapeni, když jste viděli, že GP jezdci jsou v sobotu rychlejší než např. Chad Reed!

Coppins: Byl jsem překvapen, že jsme stejně rychlí jako Reed a další jezdci z AMA. V rozjížďce jsem jej téměř předjel, když jsme spolu jeli přes roletu. Pamatuji si, že jsem si tehdy dával otázku, jak je možné, že budu předjíždět Reeda na roletě. Mám rád tento okruh. Myslím, že je dobrý, je zde hodně míst, kde se dá předjíždět a já osobně mám rád skoky. Byla to těžká trať, ale opravdu dobrá.

Bryan Mackenzie: Nebyl. Reed přece není superčlověk.

Davey Coombs: Kterýkoliv jezdec kalibru jako je Coppins nebo Desalle má schopnost být rychlejší než Reed, ale nezapomeňte na to, že Reedův tým a Američané přiletěli v sobotu. V neděli byl stejně rychlý jako Tony. Američané byli v sobotu až šestí a v neděli to dotáhli na první místo. MXoN bude mít vždy výborné jezdce, jejichž týmy nevyhrály (Beirer v '95, RC v '93, Everts v '06), ale nakonec je to tým, kdo vyhrává. Samozžejmě je to otázka velkého štěstí a trocha trpělivosti a taky opravdové rychlosti. Tým USA znovu vyhrál. Ale dle mého Cairoli, Reed, Musquin, Paulin a Dungey byli nejrychlejšími jezdci.

Justin Barcley: Bylo to příjemné vidět úroveň Evropanů a Američanů na společném podniku. Tým USA vyhrál. Je to super vidět jak téměř celý svět spolu závodí. Tony, Coppins, Paulin atd. závodili s Australany a Američany, a ukázali, že GP jezdci jsou rychlí.

Steve Dixon: Josh mě nepřestává překvapovat. Tvrdě makal a jel opravdu efektivně. Připomíná mi Petera Johanssona, který nikdy nevypadal, že jede rychle, ale přitom jel efektivně a zajížděl rychlá kola. Myslím, že naše venkovní okruhy jsou čím dál těžší než v okruhy v USA. Máme hodně okruhů s tvrdým povrchem, které jsou velmi rychlé na rozdíl od obtížných pískových tratích v USA. Myslím, že GP jezdci jsou na tom lépe na venkovních tratích a Američané zase na Superkrosu.

Johnny Hamilton: Nemyslím si. Jezdci, kteří letos reprezentovali Ameriku nejsou stejného kalibru jako RC nebo Stewart. Škoda pro Itlaly, že se nejelo na trati s typickým tvrdým povrchem jako je např. Montervarchi. Myslím, že tam by měli zničující sílu.

Eric Johnson: Bylo to jak jsem předpokládal, GP jezdci jeli velmi dobře. Je snad Evropa jiný svět na rozdíl od Ameriky? Můžu říct, že rozdíl mezi GP a AMA jezdci v motokrosu je opravdu malý. Více "globálního" motokrosu je dobré pro sport celosvětově.

Adam Wheeler: Ne, já jsem opravdu velmi unaven celou tou debatou "FIM versus AMA". Kromě toho Američané nestřílejí do svých řad svými pravidly o věku. Reed má u mě veliký respekt, protože vždy zajede velmi dobře na MXoN, i přesto, že několik sezón jel pouze superkros. Myslím, že Dungey byl výborný, ale Paulin mě ohromil a úplně v pohodě může být AMA jezdcem. Chad byl ten kdo první skákal trojáky a myslím si, že si v senzační první jízdě s Tonym tak trošku pohrával.

Späť

Vyhľadávanie

© 2009 Všetky práva vyhradené.